facebook youtube twitter Google+
Nie jesteś jeszcze zalogowany!    
images/sample/topbanner4.png

SaldeoSMART lokalnie dla BR


SaldeoSMART lokalnie dla BR


Dzięki SaldeoSMART:

  • ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów (nawet o 50%),
  • oszczędzisz czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programów,
  • wszystkie dokumenty Firmy będą dostępne w formie elektronicznej 24h/dobę,
  • zwiększysz efektywność pracy pracowników,
  • obsłużysz więcej firm w tym samym czasie,
  • wyszukanie potrzebnego dokumentu będzie niezwykle szybkie,
  • możesz bezpośrednio pobrać odczytane dane do różnych systemów księgowych w tym do RAMZES - PKPiR i RAMZES - KSIĘGI HANDLOWE

SaldeoSMART to nowoczesna aplikacja online, która dzięki technologi OCR (Optical Character Recognition) analizuje skanowane dokumenty Firmy (faktury sprzedażowe i kosztowe) oraz pobiera z nich potrzebne do księgowania informacje (daty, kwoty netto i VAT według stawek, dane kontrahenta, numer konta bankowego).
Dzięki integracji z RAMZES - PKPiR i RAMZES-KH odczytane faktury można zaimportować bezpośrednio do programu księgowego, bez konieczności ich ręcznego przepisywania.

Opis modułu integracji: RAMZES-SaldeoSMART

 

4 KROKI DO WYGODY I OSZCZĘDNOŚCI W TWOJEJ FIRMIE

 

  1. Skanowanie dokumentów i odczytywanie w SaldeoSMART

  2. Dodajesz do aplikacji plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego lub skanujesz faktury otrzymane w wersji papierowej.

    Nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę dokumentów do jednego pliku.

    SaldeoSMART podzieli plik na pojedyczne faktury i odczyta z dokumentu:
    • dane o dostawcy (NIP, nazwa, adres, nr konta bankowego),
    • numer faktury,
    • daty na fakturze (wystawienia, zakończenia dostawcy / wykonania usługi, termin płatności),
    • kwoty brutto, netto i VAT w rozbiciu na stawki.

     

  3. Weryfikacja i kategoryzacja wyników

  4. Przy każdym dokumencie pojawia się informacja o ilości rozpoznanych danych.

    Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym.

    Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze.

     

  5. Import dokumentów do programu księgowego

  6. Z SaldeoSMART pobierany jest plik do importu – zgodny z programem księgowym, na którym pracuje księgowy.

    Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, proces importu jest szybki i skuteczny. Dodatkowo mamy szybki dostęp do podglądu dokumentu bezpośrednio w programie księgowym.

     

  7. Elektroniczne archiwum dokumentów dostępne 24h/dobę 7 dni w tygodniu

  8. Archiwum tworzy się dla Ciebie automatycznie. Już nie trzeba przeszukiwać segregatorów, wystarczy skorzystać z wyszukiwarki, aby błyskawicznie odnaleźć potrzebny dokument.

    Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowego, pracowników biura rachunkowego i ich Klientów – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie.

    Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.

Formatka listy firm przypisanych do danego konta (np Biuro Rachunkowe ABC) korzystajacych z SaldeoSMARTWidok scanu faktury (po prawej) oraz odczyt scanu faktury (po lewej) w SaldeoSMARTLista dokumentów księgowych przygotowywanych do wysłania do systemu finansowo-księgowego w SaldeoSMART


SaldeoSMART w wersji lokalnej to aplikacja instalowana na serwerach własnych firmy.

Dostęp do aplikacji odbywa się poprzez przeglądarkę internetową: Google Chrome, Firefox lub Safari.

SaldeoPULPIT - to moduł instalacyjny (w cenie zakupu SaldeoSMART) automatyzujący proces pobieranie skanowanych plików z dokumentami oraz przekazywania ich do odczytu w SaldeoSMART

Aplikacja jest w pełni bezpieczna dzięki temu, że:

  • dane w Aplikacji są szyfrowane przy użyciu klucza SSL (Secure Socket Layer),
  • dostęp do danych ma wyłącznie Użytkownik za pomocą indywidualnego loginu i hasła,
  • dane gromadzone w aplikacji gromadzone w DataCenter firmy BreinSHARE IT Sp. z o.o. i zabezpieczone przed niepowołanym dostępem czy ewentualną utratą danych.

Wydajność systemu - 180 dok/h na 1 rdzeń 2,8GHz (przy założeniu 500KB / stronę dokumentu)

Do działania systemu w wersji lokalnej wymagane jest przygotowanie infrastruktury techniczno-sieciowej składającej się z elementów:
  • Serwer dostępny poprzez sieć lokalną z firmy i jeśli taka konieczność wystąpi z innych lokalizacji

Wymagania serwerowe przy konfiguracji 5000 stron dokumentów / miesiąc:
  • min. 4 core, zalecane 8 core (2x4 core) klasy Intel Xeon lub wyższej,
  • pamięć RAM – minimum 8GB (zalecane 16GB),
  • macierz dyskowa RAID 1 lub zalecana 5 lub 10 RAID,
  • dyski twarde klasy Enterprise SATA lub SAS – 500MB na każde 1000 stron dokumentów (np. przy 5000 stron miesięcznie przez 12 m-cy potrzebne jest 60GB na rok uwzględniając backup),
  • wirtualizacja VMWare ESXi (vSphere) w wersji 5.5 (może być wersja Free, która ogranicza do 8 vCores per VM oraz 32MB RAM na maszynie) z możliwością dostępu na żądanie z pomocą VMware vSphere Client
  • opcjonalny dostęp poza firmą do dokumentów poprzez dedykowany adres www (wymagany publiczny adres IP, wykupiony certyfikat SSL),
  • według życzenia Klienta usługa może być wystawiona na publicznym IP,
  • miejsce do archiwizacji danych, w celu wykonywania codziennych kopii bezpieczeństwa – ok 5GB na każdy miesiąc,
  • dedykowana skrzynka mailowa w dedykowanej domenie na dokumenty, np. @dok.firma.pl, ze skonfigurowanym dostępem IMAP i SMTP, z konfiguracją typu catch-all *@dok.firma.pl http://en.wikipedia.org/wiki/Catch-all
  • stanowiska do skanowania dokumentów (skanery z automatycznym podajnikiem).


Program nabywany jest na zasadzie rocznej licencji.
Cena uzależniona jest od deklarowanej ilość odczytywanych stron miesięcznie.

 

Niezależnie od nabycia licencji opłacana jest (jednorazowo) usługa instalacyjna polegająca na zdalnej instalacji rozwiązania na serwerach nabywcy oraz usługa wdrożeniowa. W ramach tej ostatniej odbywają się  prace konsultanta związane z przeprowadzeniem szkolenia z obsługi aplikacji z użytkownikami, konfiguracji aplikacji i integracji z programem księgowym.

 

W ramach dodatkowej usługi można wykupić Tele-konsultanta – roczny support aplikacji SaldeoSMART oraz roczny pakiet modyfikacji. 

 

Personalizacja aplikacji SaldeoSMART zawiera:

  • podpisywanie wiadomości mailowych wychodzących z aplikacji,
  • wysyłka maili z adresów własnych Klienta,
  • spersonalizowany adres www aplikacji.

 

  Proszę o telefon
Nie wystawiono jeszcze żadnych opinii dla tego programu!
Jeśli chcesz ocenić program, kliknij na link 'OCEŃ' powyżej.
  Uwaga! Możesz testować program bez instalowania i to od zaraz! Przejdź do uruchomienia demo w przeglądarce >>>

 

Dane osoby kontaktowej
Z jakiego źródła dowiedziałeś się o naszej ofercie?   
{othersource}
Imię: 
Nazwisko: 
e-mail: 
Telefon: 
Jeśli przy zakupie chcesz otrzymać dodatkowy rabat 5% zostaw dane firmy: branża oraz nazwa firmy.
Dane firmy
Branża: 
Nazwa firmy: 
   NIP firmy: 
   Ulica: 
   Kod pocztowy: 
   Miasto: 

  

Pozostaw nam swoje dane, abyśmy mogli poinformować Cię o specjalnych cenach obowiązujących w Ramzesie.
Obowiązkowa jest tylko rozwinięta część ankiety.
Dane osoby kontaktowej
* Imię: 
* Nazwisko: 
Lub dane firmy
Nazwa firmy: 
NIP: 

* Adres e-mail: 
* Telefon: 
Możesz pozostawić nam więcej danych, w celu spersonalizowania oferty.
Dane firmy
Branża: 
Rodzaj działalności: 
   Ulica: 
   Kod pocztowy: 
   Miasto: 
Z jakiego źródła dowiedziałeś się o naszej ofercie?   
{othersource_antywirusy}

  


Zobacz także
Ramzes-OnLine
Czy wiesz, że ...

poleć stronę drukuj do góry


TYTUŁ OKNA





Czytam dane, proszę czekać...
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki dostępu lub przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.
x