facebook youtube twitter Google+
Nie jesteś jeszcze zalogowany!    
images/sample/topbanner4.png
Na skróty
oferta dla biur rachunkowych
Sprawdź ofertę
Czy wiesz, że ...
Czytelnia

MAGAZYN


MAGAZYN

 

Sprawdź działanie programu od razu! Wypełnij krótki formularz i połącz się przez przeglądarkę z interesującym Cię programem! Kliknij >>>

 

Co wyróżnia nasz program?
  • prosta instalacja i konfiguracja wersji stacjonarnej (w wersji Ramzes-OnLine obsługą informatyczną zajmuje się producent)
  • niewielkie wymagania sprzętowe
  • wygodny system archiwizowania i odzyskiwania danych, szeroki zakres definiowania uprawnień użytkowników
  • współpraca z systemami bankowości elektronicznej (homebanking)
  • alternatywne użycie myszki lub skrótów klawiszowych
  • możliwość dodania obsługi kolejnych stanowisk i firm bez konieczności reinstalacji systemu
  • wysyłka danych do programów finansowo-księgowych Aplikacji Ramzes (PKPiR, Księgi Handlowe, Ryczałt) na kilka sposobów:
    • w sytuacji wykorzystania obu modułów w jednej instalacji dokumenty wystawione w systemie są automatycznie widoczne w programach księgowych
    • w przypadku różnych lokalizacji eksport dokumentów może się odbywać w trybie offlline - wysyłka dokumentów do pliku oraz online - bezpośrednio do systemu księgowego (np. w biurze rachunkowych) . Zobacz film Zobacz film
  • program magazynowy daje możliwość indywidualnego kreowania wyglądu dokumentów, wyboru interfejsu graficznego oraz przebudowy systemu na życzenie klienta
  • brak ograniczeń w zakresie ilości wprowadzanych kontrahentów, towarów, cenników, magazynów oraz wystawianych dokumentów
  • możliwość automatycznego zlecenia paczek do Paczkomaty.pl na podstawie dokumentu WZ lub faktury VAT. Więcej na ten temat na stronie dotyczącej współpracy z firmą InPost.
  • możliwość automatycznego zlecenia paczek firmie kurierskiej Siódemka, na podstawie dokumentu WZ lub faktury VAT. Więcej na ten temat na stronie dotyczącej współpracy z firmą Siódemka.

Wybrane funkcje programu:

  • kompleksowa sprzedaż::
    • dokumenty handlowe (faktura VAT, zaliczkowa, korygująca, walutowa, rachunek uproszczony) – przygotowanie i wydruk
    • przygotowany do obsługi wszystkich rodzajów numeracji dokumentów (także indywidualny wzór numeru); numeracja miesięczna lub roczna do wyboru (w momencie rozpoczęcia pracy lub na przełomie roku kalendarzowego)
    • cenniki, upusty, rabaty dla danej grupy produktów lub kontrahentów – tworzenie
    • wydruk raportów oraz paragonów fiskalnych; współpraca z drukarkami fiskalnymi typu: OPTIMUS IC VIVO, Posnet TEMO, Posnet – PF-301, Posnet – PF-301/2, INNOVA Profit, INNOVA Market, Posnet – THERMAL, Emar – duo pro, Emar Printo 57 T, Elzab – FP-600A, Elzab – OMEGA, Novitus VENTO
  • kompleksowa obsługa kasy::
    • raporty kasowe, dokument KP, KW – tworzenie
    • dokumenty kasowe, faktury gotówkowe – automatyczny druk
  • pełna kontrola należności::
    • rozliczanie dokumentów (na podstawie banku i kasy)
    • wezwania do zapłaty (z odsetkami) – tworzenie
    • lista nierozliczonych faktur – analiza i druk
  • wpłaty bankowe i przelewy obce – ewidencja
  • raporty i zestawienia (raporty kasowe, rejestr sprzedaży) – tworzenie; filtrowanie zestawień (wg daty, rodzaju towarów, typu kontrahentów, dokumentów); eksportowanie danych do arkuszy kalkulacyjnych
  • ścisła współpraca z PKPiR, Księgi Handlowe, Ryczałt – programami finansowo-księgowymi z rodziny Ramzes
  • opcjonalna funkcja Zamówień – ewidencjonowanie zamówień walutowych oraz złotówkowych od odbiorców
  • opcjonalne rozszerzenie do Ramzes – Magazyn z zachowaniem wszystkich swoich danych
  • wystawianie dokumentów, wprowadzanie towarów, kontrahentów – brak limitu ilościowego
  • przygotowanie do współpracy z programem Manager Paczek InPost:
    • założenie konta w programie – dostęp do formularza rejestracyjnego
    • informacje o aktualnej ofercie, materiałach informacyjnych związanych z ofertą InPost
    • generowanie przesyłek (na bazie faktury VAT lub dokumentu WZ) oraz wydruk etykiety, druku potwierdzenia nadania – automatyczne
    • bufor przesyłek przed zleceniem nadania
    • sprawdzanie dostarczenia przesyłki

Program do fakturowania Sprzedaż zajmujący się fakturowaniem ma także dwie poszerzone wersje:

  • Sprzedaż PLUS - dodatkowe funkcjonalności:
    • generowanie zamówień walutowych lub złotówkowych od odbiorcy
    • realizacja zamówień z wykorzystaniem faktury VAT lub VAT UE
    • wykonywanie kopii przygotowanych zamówień
    • druk faktury pro forma na bazie zamówienia

  • Sprzedaż BIZNES - dodatkowe funkcje:
    • wszystkie dodatkowe możliwości jakie posiada program Sprzedaż PLUS
    • faktury VAT tworzone w obcej dla polskiego kontrahenta walucie
    • faktury VAT UE tworzone w walucie
    • baza kursów walut
    • faktura w języku angielskim, francuskim, portugalskim, czeskim bądź niemieckim
    • cenniki walutowe
    • moduł Produkcja:
      • tworzenie opisów procesów produkcyjnych (receptur określanych w specyfikacji), które są przechowywane w tzw. katalogach
      • wyliczanie kosztów robocizny (stanowisk), sprzętu, innych elementów
      • obsługa zleceń produkcyjnych zawierających dane o ilości i rodzaju wyrobów do wykonania
      • kalkulacja ceny produktu na podstawie kosztu materiałów, ew. robocizny i sprzętu
      • montaż oraz demontaż produktów
      • planowanie produkcji (lista brakujących materiałów)
      • analiza zleceń produkcyjnych (planowanych, na produkcji, zrealizowanych)
      • analiza kosztów robocizny (stanowisk), zużycia materiałów, sprzętu, innych elementów
      • przeglądanie stanów magazynowych oraz pełnej historii materiałów i produktów

 

Zobacz zestawienie różnic dotyczących podstawowych funkcji w programach sprzedażowych.

Zestawienie stanów magazynowychKonfiguracja współpracy z paczkomaty.pl (In-Post)Wydruk faktury zaliczkowej
Dodanie pozycji kartotekowejKonfiguracja programu MagazynUstawienie monitoringu Internetowej Giełdy Długów (IGD)
Ustawienie nagłówka dokumentuKonfiguracja cennikówWspółpraca z drukarkami fiskalnymi
Zestawienie stworzonych zamówień

minimalne zalecane
  • Procesor: 1 GHz, 32-bitowy
  • Pamięć operacyjna (RAM): 1 GB (system 32 bitowy) lub 2 GB (system 64 bitowy)
  • Rozdzielczość ekranu: 1440x900 (WXGA+) lub więcej
  • Miejsce na dysku (HDD): powyżej 500 MB oraz co najmniej 10% wolnego miejsca
  • System operacyjny: Microsoft Windows7
  • Dodatkowe oprogramowanie: Microsoft .Net Framework 2.0 SP2, Microsoft .NET Framework 4.6.2, Java najnowsza wersja
  • wersja wielostanowiskowa: sieć ethernet 1000Mbps (nie zalecamy bezprzewodowych)
  • Procesor: 2 GHz, 32- lub 64-bitowy Intel Core 2 Duo lub wydajniejszy
  • Pamięć operacyjna (RAM): 4 GB lub więcej
  • Rozdzielczość ekranu: 1440x900 (WXGA+) lub więcej
  • Miejsce na dysku (HDD): powyżej 500 MB oraz co najmniej 10% wolnego miejsca
  • System operacyjny: Microsoft Windows® 7 (wszystkie bieżące aktualizacje) lub nowszy (np. Windows® 10)
  • Dodatkowe oprogramowanie: Microsoft .Net Framework 2.0 SP2, Microsoft .NET Framework 4.6.2, Java najnowsza wersja
  • wersja wielostanowiskowa: sieć ethernet 1000Mbps (nie zalecamy bezprzewodowych)


Cena programu zależy od jego wersji i liczby nabywanych modułów. Cena podstawowa: 295 zł netto.

 

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu wykonania indywidualnej wyceny:

  • centrala: 22 460 5 490
  • handlowcy: 668 001 058, 734 457 101, 668 585 860

 

Możesz także zamówić kontakt naszego przedstawiciela:

 

  Proszę o wycenę

Opinie Klientów
Ocena
Handlowiec (Warszawa) napisał(a) 1651 dni temu:
Przejrzysty program. Rzeczywiście łatwy w instalacji. Do tego przystępna cena.

pokaż więcej »
  Uwaga! Możesz testować program bez instalowania i to od zaraz! Przejdź do uruchomienia demo w przeglądarce >>>

 

Dane osoby kontaktowej
Z jakiego źródła dowiedziałeś się o naszej ofercie?   
{othersource}
Imię: 
Nazwisko: 
e-mail: 
Telefon: 
Jeśli przy zakupie chcesz otrzymać dodatkowy rabat 5% zostaw dane firmy: branża oraz nazwa firmy.
Dane firmy
Branża: 
Nazwa firmy: 
   NIP firmy: 
   Ulica: 
   Kod pocztowy: 
   Miasto: 

  

Pozostaw nam swoje dane, abyśmy mogli poinformować Cię o specjalnych cenach obowiązujących w Ramzesie.
Obowiązkowa jest tylko rozwinięta część ankiety.
Dane osoby kontaktowej
* Imię: 
* Nazwisko: 
Lub dane firmy
Nazwa firmy: 
NIP: 

* Adres e-mail: 
* Telefon: 
Możesz pozostawić nam więcej danych, w celu spersonalizowania oferty.
Dane firmy
Branża: 
Rodzaj działalności: 
   Ulica: 
   Kod pocztowy: 
   Miasto: 
Z jakiego źródła dowiedziałeś się o naszej ofercie?   
{othersource_antywirusy}

  



poleć stronę drukuj do góry


Copyright © 2017 by AURA Technologies Sp. z o.o. (dawniej Ramzes Sp. z o.o.)

Projekt strony www  WHITEart
TYTUŁ OKNA





Czytam dane, proszę czekać...
  NAPISZ NAM CZEGO SZUKASZ.
  SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ
  W PRZECIĄGU 2 DNI ROBOCZYCH.
* Imię i nazwisko lub nazwa firmy:
* Adres e-mail:
* Nr telefonu:
* Treść zapytania:
loading
Dziękujemy!

Twoja wiadomość została pomyślnie wysłana.

Skontaktujemy się z Tobą
w ciągu 2 dni roboczych.

Zespół firmy AURA Technologies Sp. z o.o. (dawniej Ramzes Sp. z o.o.)
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki dostępu lub przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.
x