Rozpoczęliśmy testy nowego systemu połączeń z działem wsparcia technicznego.Dzwoniąc pod numer 22 460 5 470 połączą się Państwo bezpośrednio z automatyczną weryfikacją klienta poprzedzającą konsultację z serwisem.
Przypominamy, że weryfikacja odbywa się na podstawie numeru klienta. Państwa identyfikator przesłaliśmy w poprzedniej korespondencji. Widnieje on także na dokumentach licencyjnych (wydawanych po nabyciu programów) oraz w użytkowanych systemach (w oknie rejestracji kodów aktywacyjnych).
Jesteśmy przekonani, że zmiany korzystnie wpłyną na jakość naszej obsługi klienta. Prosimy jednak o wyrozumiałość w pierwszych dniach działania nowego systemu, w przypadku ewentualnych trudności z uzyskaniem połączenia.
Oczekujemy na Państwa opinie na temat działania systemu i będziemy wdzięczni na wszelkie uwagi. Prosimy kierować je pod adresem: ekd@ramzes.pl.