facebook youtube twitter Google+
Nie jesteś jeszcze zalogowany!    
img_topbaner/topbanner4.png

Usługa wdrożenia

 

 

Pełny proces wdrożenia zamawianych w AURA Technologies Sp. z o.o. rozwiązań informatycznych, w tym Aplikacji Ramzes, składa się  następujących etapów:

 

Uwaga! Proces wdrożenia nie musi zawierać wszystkich poniżej omówionych elementów. Wdrożenie jest usługą dostosowywaną do oczekiwań i potrzeb  Klienta.

 

  1. Analiza przedwdrożeniowa
    • Rozpoznanie i definicja procesów biznesowych u Klienta, jego potrzeb i oczekiwań,
    • Opracowanie z Klientem możliwych i oczekiwanych optymalizacji procesów biznesowych   przy wykorzystaniu dostępnych  rozwiązań informatycznych, w tym Aplikacji Ramzes,
    • Opracowanie harmonogramu wdrożenia oraz kosztu inwestycji,
    • Złożenie zamówienia na usługę wdrożeniową.
  2.  

  3. Wdrożenie
    • Dostarczenie sprzętu i oprogramowania zgodnie z zamówieniem Klienta,
    • Instalacja oprogramowania  - nasi specjaliści sprawnie i kompleksowo zainstalują zakupione programy, na każdym  stanowisku pracy, oraz zalegalizują ich użytkowanie zgodnie ze wszystkimi wymogami licencjodawcy,
    • Konfiguracja oprogramowania –  nasi wdrożeniowcy dopasują możliwości ustawień konfiguracyjnych programów pod    indywidualne wymagania Klienta oraz pod konkretne stanowiska funkcjonalne w firmie. Dzięki etapowi konfiguracji  wszystkie niezbędne optymalizacje procesów biznesowych zostaną skutecznie wprowadzone w życie,
    • Migracja danych – przeniesienie wszystkich niezbędnych i możliwych danych z wcześniej użytkowanych programów co  pozwoli na sprawną kontynuację pracy i utrzymanie jej ciągłości,
    • Integracja  z innymi rozwiązaniami – usprawnienie procesów biznesowych polega często na bieżącej wymianie danych  między różnymi stosowanymi w firmie rozwiązaniami informatycznymi, dlatego ten etap pozwoli na poprawną wymianę  danych pomiędzy wykorzystywanymi rozwiązaniami.
  4.  

  5. Szkolenie –  usługa szkoleniowa to sprawne zapoznanie się z funkcjonalnością systemu co pozwoli na skuteczną pracę z systemem i umiejętnością biegłego wykorzystywania możliwości jakie oferuje narzędzie.
  6.  

  7. Kontrola powdrożeniowa – usługa, w ramach sześciomiesięcznej gwarancji, pozwalająca na sprawdzenie poprawności działania systemu informatycznego oraz jego składowych:
    • Sprawdzenie poprawności działania zastosowanych rozwiązań w tym funkcjonalnych i konfiguracyjnych,
    • Analiza dostosowania funkcjonalnego do oczekiwań Klienta.

 

 

  Masz pytania? Zamów kontakt handlowca   Przejdź do formularza analizy



Zobacz także
Ramzes-OnLine
Czy wiesz, że ...

poleć stronę drukuj do góry


TYTUŁ OKNA





Czytam dane, proszę czekać...
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki dostępu lub przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.
x