facebook youtube twitter Google+
Nie jesteś jeszcze zalogowany!    
img_topbaner/topbanner4.png

Zasady Pakietów

Pakiety Porad Serwisowych gwarantują dostęp do telefonicznej i elektronicznej pomocy technicznej w wymiarze zależnym od przyznanego / wykupionego pakietu. Wszystkie pakiety rozliczane są minutowo.

Zakres konsultacji obejmuje porady dotyczące pierwszej instalacji systemu oraz porad związanych z użytkowaniem: poruszaniem się po programach, trybów pracy, wstępnej konfiguracji, aktywacji, rejestracji, modyfikacji, aktualizacji i operacji zawartych w instrukcjach.

 

Uwaga! W ramach Pakietów wykonywane mogą być również  niektóre usługi serwisowe, natomiast ich rozliczenie następuje w formie godzinowej.  Każda rozpoczęta godzina skutkuje zdjęciem 60 min.

Do powyższych usług zaliczamy m.in.:

  • zdalna modyfikacja programu do wersji aktualnej
  • rejestracja programu
  • usunięcie nieprawidłowo wprowadzonych danych
  • konfiguracja programu

 

Pakiety Porad Serwisowych dzielą się na dwa rodzaje:

  • Darmowe Pakiety Porad - dodawane nieodpłatnie do zakupionych programów i/lub e-Modyfikacji; ich okres ważności mija wraz z końcem okresu gwarancyjnego jeżeli są dodawane do nowo zakupionego programu lub z końcem roku, na który wykupiono e-Modyfikację.
  • Płatne Pakiety Porad - dostępne komercyjnie i bezterminowo oraz rozliczane minutowo.

 

W ślad za każdą odbytą konsultacją wysyłamy drogą elektroniczną zestawienie wykorzystanych i posiadanych porad, co pozwala kontrolować stan konta.
Szczegółowy regulamin korzystania z konsultacji technicznych znajdą Państwo tutaj.



Zobacz także
Ramzes-OnLine
Czy wiesz, że ...

poleć stronę drukuj do góry


TYTUŁ OKNA





Czytam dane, proszę czekać...
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki dostępu lub przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.
x