Pakiety Porad Serwisowych gwarantują dostęp do telefonicznej i elektronicznej pomocy technicznej w wymiarze zależnym od przyznanego / wykupionego pakietu. Wszystkie pakiety rozliczane są minutowo.
Zakres konsultacji obejmuje porady związane z użytkowaniem i poruszaniem się po programach, trybów pracy, wstępnej konfiguracji, aktywacji, rejestracji, modyfikacji, aktualizacji i operacji zawartych w instrukcjach.
Pakiety Porad Serwisowych dzielą się na dwa rodzaje:
Program | Darmowe Pakiety Porad (min) | |
---|---|---|
I Okres (do 31.12 roku następującego po roku zakupu) |
Następne lata (za rok) |
|
Ramzes-SaldeoSMART | 30 min | 15 min |
SaldeoSMART wersja OnLine | 30 min | 15 min |
W ślad za każdą odbytą konsultacją wysyłamy drogą elektroniczną zestawienie wykorzystanych i posiadanych porad, co pozwala kontrolować stan konta.
Szczegółowy regulamin korzystania z konsultacji technicznych znajdą Państwo tutaj.