facebook youtube twitter Google+
Nie jesteś jeszcze zalogowany!    
images/sample/topbanner4.png

Ocena jakości wsparcia technicznego

powrót
(28.05.2012)

Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najcenniejszą nagrodą za wykonywaną pracę, dlatego każdego dnia zależy nam na Państwa opiniach, zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych.

 

W celu bieżącego monitoringu poziomu zadowolenia naszych klientów ze wsparcia technicznego świadczonego przez nasz serwis, wprowadzamy system ocen rozmów telefonicznych.

 

Pozytywne opinie bardzo nas cieszą i pokazują słuszność obieranego kierunku, natomiast negatywne (wbrew pozorom cenniejsze) pozwalają nam ciągle z wielką pokorą patrzeć na nasze codzienne działania oraz usprawniać oferowane produkty i usługi, tak, aby były one najwyższej jakości oraz spełniały oczekiwania naszych Klientów.

 

Miło nam poinformować, iż w celu bieżącego dostępu do Państwa opinii, z dniem 28.05 br. uruchamiany możliwość oceny każdej rozmowy telefonicznej jaką przeprowadzicie Państwo z pracownikami naszego działu technicznego.

 

Zasady wystawiania oceny przeprowadzonej rozmowy telefonicznej:

  • nadanie oceny zakończonej rozmowy jest anonimowe i dobrowolne,
  • skala oceny wynosi od 1 do 5, gdzie 5 oznacza 'jestem bardzo zadowolony', a 1 - 'jestem bardzo niezadowolony',
  • ocenę będzie można wystawić po każdej zakończonej rozmowie z serwisem; zostaniecie Państwo przekierowani na centralę telefoniczną, a następnie poproszeni o wybranie na tarczy telefonu cyfry od 1 do 5, odpowiadającej Państwa ocenie, co wyczerpie działania konieczne do oceny rozmowy,
  • mimo, iż serwisanci będą każdorazowo przypominać Państwu o możliwości dokonania oceny, prosimy pamiętać o tym przywileju i - po zakończeniu właściwej rozmowy - oczekiwać na automatyczne uruchomienie panelu oceny.

 

Bardzo prosimy o każdorazowe korzystanie z możliwości pozostawienia oceny.
Z góry dziękujemy za tę drobną fatygę, która będzie dla nas jednym z najcenniejszych źródeł Państwa opinii na temat jakości wsparcia technicznego świadczonego przez nasz serwis.


Ramzes-OnLine
Czy wiesz, że ...

drukuj do góry


TYTUŁ OKNA





Czytam dane, proszę czekać...
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki dostępu lub przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.
x