facebook youtube twitter Google+
Nie jesteś jeszcze zalogowany!    
images/sample/topbanner4.png

Po aktualizacji Javy aplikacja Saldeo Pulpit po uruchomieniu pokazuje wyświetla błąd "A JNI error has occured" i nie uruchamia się

powrót

Od wersji 5 Saldeo Pulpit wymaga Javy w wersji 11. Instalator Saldeo Pulpit zawiera w sobie stosowny plik i jeżeli, w trakcie instalacji, okaże się, że aktualizacja Javy jest wymagana, to nastąpi to automatycznie.

Wraz ze zmianą wymagań co do minimalnej wersji zmianie uległa również sama Java. Od tego momentu Saldeo Pulpit działa na programie o nazwie Adopt OpenJDK. Jeżeli jednak zdarzy się, że w sytuacji, gdy Saldeo Pulpit działa (uruchamia się) prawidłowo i zostanie zainstalowana (zaktualizowana) w systemie Java firmy Oracle, to przy kolejnej próbie uruchomienia Saldeo Pulpit pojawi się błąd

mceclip0.png

W tym przypadku należy uruchomić ponownie instalator Saldeo Pulpit, który zaktualizuje Javę, do tej wymaganej do prawidłowego działania.

 



drukuj do góry


TYTUŁ OKNA





Czytam dane, proszę czekać...
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki dostępu lub przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.
x